טיול בסרילנקה ונוף אתגרי

אחריי טיסה לא ארוכה במיוחד של שבע שעות הגענו לנופש החלומי שלנו באי סרי לנקה. לא ידענו למה לצפות כשחשבנו על טיול בסרי לנקה, למעשה זו הפעם הראשונה שלי בחו”ל, ומאחר ואני רגילה רק לים המלח ואילת החלטנו לטוס למקום חדיש שלא הרבה טסים אליו (כך לפחות חשבנו), אז החלטנו על נופש באי סרילנקה. לא האמנתי שככה יהיה חוויה מושלמת במיוחד. הגענו לעיר הבירה, בלילה הראשון, קולומבו, מקום נחמד מאוד, הרבה רעש ומעט שקט, אבל ידענו שלא נשאר שם הרבה מאחר וזה לא בשבילינו, אז המשכנו לכיוון החופים (הבנתי שהרבה עושים את זה), הרבה מאוד אוסטרלים גדולים ושזופים היו שם, אבל יותר מזה, קוקוסים!

ים בלי סוף וחול מדהים, ונראה שהמים שם מהולים בצבע מאכל כחול, לא רואים דברים כאלה כל יום כמו שרואים באי סרילנקה. אחריי חמישה ימים בחופים המשכנו לסיגריה, שמענו שיש שם מצודה ענקית שנמצאת בתוך סלע, התמונות מהפרוספקטים היו נראות מבטיחות, רק שלא חשבתי שאני אעלה ברגל 1250 מדרגות! לצערי, יצאנו בשעה דיי מאוחרת (סביבות 12) והטמפרטורות כבר היו גבוהות להחריד, אבל הנוף…

וואו איזה נוף! היה שווה כל שניה של מאמץ. ים שלא נגמר, שבילים טרופיים עם מטעיי ענק, פשוט מדהים. אז אחריי נופש באי סרי לנקה, אני לא יכולה לראות את עצמי מסתפקת שוב בים המלח או באילת, הנופש שלנו היה בדיוק 14 יום ואם זה היה תלוי בי הייתי נשארת שם עוד חודש, יש כל כך הרבה מה לראות וכל כך הרבה מקומות לבקר בהם.

מאת: אלונה וסרגי

Sri_Lanka_200_012חלום טרופי שהתגשם
אך סרי לנקה הייתי בהרבה מדינות בעולם. ראיתי נופים עורבנים, בעיקר בנויים, השהות הייתה יקרה, והתחושה של הלחץ כל הזמן העיקה עליי. עד שהגעתי למדינת סרילנקה. נדהמתי. לא האמנתי שהנוף עוצר

Sri_Lanka_200_103סרילנקה לצעירים
כאשר אני וחברים שלי חשבנו לאן נטייל בחופש הגדול, החלטנו שהכי כדאי לנסוע אל מקום שאנחנו לא מכירים ושהכי נוכל ליהנות בו. כמובן שגם פן כלכלי היה בעניין, בתור תוכניסטים קשה לנו מאוד לבצע טיול

Sri_Lanka_200_102ירח דבש מתוק בסרי לנקה
אחריי חתונה משגעת באוגוסט, טסנו בסוף אותו חודש לאי סרילנקה, אחריי שהמליצו לנו בלי סוף על טיול בסרילנקה, ואמרו לנו שזו חוויה של פעם בחיים. גן עדן זה המקום, במיוחד לי ולבעלי שאנחנו אוהבים לנפוש

Sri_Lanka_200_008סיפורו של קוקוס טרופי
הטעות הראשונה והאחרונה שעשיתי כשהגעתי למדינת סרי לנקה הייתה להגיע לעיר קולמבו. אני לא יכול לתאר כמה רעש היה בעיר הזו. האוזניים כאבו לי, הפיח לא עזב את קנה הנשימה שלי וכאב הראש רק התגבר