תכנון טיול אתגרי בסרי לנקה

טיול אתגרי בסרי לנקה יכול לכלול בתוכו מגוון רחב של אטראקציות, סרי לנקה מלאה במקומות שיכולות להיות מוגדרים על ידכם כמוקדי אטראקציה לכל המשפחה – ואנו החלטנו לעשות עבורכם את הסדר, ולרכז עבורכם את החוויות האפשרויות עבורכם בעת טיול סרי לנקה. כמובן שמוטב לתכנן ולבנות את טיול סרי לנקה אתגרי עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, טיול לסרלנקה מחייב אתכם לעשות את הבחירות המתאימות.

לחובבי הראפטינג – חוויה עוצרת נשימה
אם אתם חובבי אקסטרים וצמאים לאתגרים, יש לנו את ההצעה המושלמת עבורכם – ראפטינג חלומי בנהרות הסוערים של סרילנקה. מכיוון שכמות המשקעים בסרי לנקה היא גבוהה במיוחד, ניתן לבצע ראפטינג כמעט בכל זמן במהלך השנה, והמקומות בהם ניתן לבצע את השייט הינם גדולים במיוחד – אל תהססו, אם אתם רוצים חווית אקסטרים שתיחקק בזיכרונכם לזמן רב – הזמינו עוד מעכשיו ראפטינג מהנה בנהרות והנחלים שתיפגשו תוך כדי טיול לסרי לנקה.

מפגש חד פעמי עם חיות ייחודיות
אחת מההצעות הטובות ביותר שתוכלו לקבל כשתבדקו את כל אותן חבילות לסרי לנקה זה מפגש עוצר נשימה עם חיות מיוחדות. בסרי לנקה ישנם ג’ונגלים וספאריים רבים הפורסים בכל רחבי המדינה. כל טיול שמגיע לסרי לנקה מתחיל בפינוולה שם נמצא בית היתומים לפילים, אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה. סרי לנקה מציעה לכם מגוון גדול במיוחד עם חיות ייחודיות, כאלה שתוכלו לפגוש אך ורק בסרי לנקה.

דייג בסרי לנקה, בואו להכיר את המקומיים
אם אתם מחפשים חווית אקסטרים רגועה יחסית, כזאת שמצד אחד תשמור על האדרנלין שלכם גבוה – אך לא תגרום לכם להחסיר פעימה, זה ללא ספק דייג בנהרות ובנחלים של סרי לנקה. נגומבו היא אחת מאותן ערים בהם ענף הדייג הפך להיות שם נרדף לעיר, טיולים לסרילנקה מקדישים מקום מיוחד לענף הדייג – והסיבה העיקרית לכך היא היותו פעיל במשך שנים רבות בקרב התושבים המקומיים. והיותו מקור הפרנסה של משפחות רבות, כך שאם אתם רוצים להכיר את סרילנקה בצורה הטובה ביותר – לצאת לחוויית דייג עם תושב מקומי יכולה בהחלט לעזור בכך.

טיפוס על הרים והתרשמות מהנופים בסרי לנקה
חופשה לסרי לנקה לא תהיה שלמה ללא התרשמות מהנופים בסרי לנקה, מדובר במדינה המציעה כמות גדולה של מקומות יפים לראות אותם. בנוסף אם לא די בכך, תוכלו לצאת לחוויית טיפוס בהרים המיוחדים בסרי לנקה, חוויית אקסטרים זו מתאימה לכל בני המשפחה, כך שאם אתם מחפשים קצת זמן איכות עם כל בני משפחתם במהלך הטיול שלכם אל סרילנקה זה ללא ספק טיפוס על ההרים בסרי לנקה. אל תהססו, מדובר בחוויה משפחתית שיכולה לקרב את כל בני המשפחה, ולהפוך את הטיול שלכם לסרי לנקה לחוויה שכל בני המשפחה יזכרו כחוויה משותפת שלהם עם שאר המכרים.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך