ירח דבש בסרילנקה – 5 לילות, 6 ימים

לאחר טיסה מתל אביב הרועשת היישר אל עיר הבירה של סרילנקה “קולמבו” תגיעו אל השקט שכל כך חיכיתם לוץ שהיה של 24 שעות בעיר קולמבו תספיק לכם בשביל להגיע אל מחוז חפציכם ולחופשה חלומות בסרי לנקה, בה תהנו מירח הדבש שכל כך חיכיתם לו כי נופש בסרילנקה זה משהו מיוחד עבור כולם ועבור ירח דבש זה הכי מתאים.
במרכז האירוודה בריזורט בסידהאפלה אפשר להנות מטיפולים לפי שיטת הארוודה שמקורה במזרח, בנוסף לחוף הים הטרופי של האי סרילנקה, הטיפולים מתבצעים בשיטה המסורתית לניקוי מרעלים שיקום הגוף והנפש ידועה בעולם. הטיפולים בהשגחת מדריכים מקצועיים ורופאים המתמחים בשיטה זו. בנוסף במקום אטרקציות ופעילויות לילדים : סירות פדלים אי מטמון ברכת ילדים ועוד, גם כן בהדרכת המקומיים,באזוריי החוף של האי. שהות של 5 לילות 6 ימים בסרילנקה.

טנגרין ביץ – Tangerin beach

טיול סרילנקה: בחוף קאלוטרה, כ- 40 ק”מ מקולומבו משלב בין סגנון קולוניאלי וסגנון וחדש קיימת לה פיסת חוף קסומה חולות לבנים וזוהרים הקוראים לך רק לשבת על החוף וליהנות מהקסם הטרופי המדהים ביופיו, שמש והרבה ממנה, מים תכולים, חול חם וקוקוס ואננס ביד כמו שרק סרילנקה יכולה להעניק לכם. שהות של 5 לילות 6 ימים במסגרת חצי פנסיון כולל העברות משדה התעופה וחזרה מהנופש בסרילנקה.

בנוסף, יש קפיצה קצרה לאיי מלדיביים שיכול להעניק לכם בילוי מדהים בחופים המרהיבים. עם הנחיתה במלדיבים תגיעו לאחד מהמלונות החלומיים שיעניקו לכם את האווירה הקסומה הנמצאת במקום. במלדיבים תיהנו מאווירה קסומה של שקט וחוף שלא נגמר עם מים בצבע טורקיז וחול זהוב וחם.

סרילנקה של צלילות וכוכבים

לאחר טיולים בסרילקה חוויית הצלילה כאן היא יוצאת מן הכלל ומאפשרת לפגוש יצורים ימיים מרהיבים ביופיים ובסוגם. בין חופים לבנים ויערות טרופיים חשוב לדעת כי המלדיביים מורכבים מיותר מאלף איי אלמוגים נדירים המוכרים בכל העולם. מדובר בשלל של צבעים שטרם ראיתם, ושוניות מרהיבות ועוצרות נשימה. מובטחת חוויית צלילה יוצאת דופן. מומלץ לבצע צלילה זוגית כחלק מחגיגות ירח דבר וליהנות מחוויה רומנטית מיוחדת,ף ובלתי נשכחת.
שילוב של חופשה חלומית בסרי לנקה עם האיים המולדוביים תביא לכם את חופשת ירח הדבש המושלמת, שלא תשכחו לעולם מהחופשה בסרילנקה.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך