טיול תרבות והיסטוריה בסרי לנקה

טיול תרבות והיסטוריה בסרי לנקהתרבות, היסטוריה ועתיקות אלה הם הדברים אותם מטיילים ברחבי העולם תמיד מחפשים לראות, כל פיסת היסטוריה יכולה להעשיר את הידע שלנו – ולהפוך לנו את הדמיון לרחב אופקים. טיול אל סרי לנקה הוא ללא ספק הדרך המושלמת שלכם לחוות את כל התרבויות שבהם אתם יכולים להיתקל, טיול לסרי לנקה הוא ללא ספק הזדמנות אדירה להיתקל במבנים היסטוריים, ארמונות מפוארים אשר מאפיינים תקופות שונות ועוד. אנו מציעים לכם את הטיול המושלם אל סרילנקה אשר יכלול בתוכו מפגש עם כל היעדים התרבותיים החשובים ביותר, אך במקביל נתאוורר עם יעדים נוספים אשר יהפכו את הטיול שלנו למושלם.

טיול לסרילנקה שאותם אנו מציעים לכם, יתחיל במפגש עם כניסה אל מערכות של נזירים והיכרות ממש קרובה עם פילים. אנו נצפה בפילים מסוגים שונים אשר נמצאים בבית היתומים מיוחד אשר מאכלס אותם. במהלך הביקור אנו נצפה בהם מתרחצים בנהר וכמובן נאכיל את הפילים הקטנים. סרי לנקה מכילה בתוכה מערכות ומקומות אקזוטיים מיוחדים, אנו נגיע אל מערות נזירים אשר מתפארים במגוון עצום של ציורים אשר מקשטים את הקירות של המערות. טיול לסרי לנקה אינו שלם ללא התרשמות מהנופים והטבע אשר מקיף את סרילנקה עד עצם היום הזה. אנו נטייל בגנים בוטאניים אשר מכילים בתוכם עצים גדולים במיוחד וחיות אשר מטיילות בסביבה הטבעית שלהם.

המטעים אשר מכילים בתוכם עצי תה הם אחד הסמלים המובהקים של סרי לנקה. כמובן שבטיול שלנו לא נדלג על מטעי התה אשר נמצאים בנוראליה. אנו נאפשר לכם להתרשם מאיכות התבלינים ומאיכות התה אשר מוצעת לקהל הרחב – וכמובן אם תרצו תוכלו לקנות מהמוצרים אשר מוצעים בחנות עבור העשרת המטבח הפרטי שלכם. טיול לסרילנקה מציע לנו גם להתרשם מהחופים המרהיבים של האי המקסים הזה, ביום השביעי נאפשר לכם לבלות באחר הצהריים חופשיים במלון אשר קרוב מאוד לחופים של סרילנקה כך שתוכלו לשכוח קצת מכל הנסיעות ופשוט לבלות בחוף הרגוע והשליו. בואו ותרכשו עוד היום את החבילה המושלם של טיול תרבותי שכולל בתוכו נופים ויעדים מרהיבים.

Sri_Lanka_200_0627 ימים על היסטוריה עתיקה של סרי לנקה

טיול לסרי לנקה יזמן לכם אפשרויות חסרות תקדים לפגוש תרבויות וחלקים היסטוריים באנושות שטרם יצא לכם לפגוש. אם אתם חובבי היסטוריה ותרבות, סרי לנקה ללא ספק צריכה להיות אחד מהיעדים המועדפים עליכם – ואנו נתאים עבורכם את המסלול

 

 

Sri_Lanka_425טיול תרבות והיסטוריה בסרילנקה – 8ימים, 7 לילות

מסלול זה מתאים לאנשים שרוצים להכיר את היסטוריה והתרבות של סרילנקה. אין ספק שתגלו עולם מיוחד ולא מוכר ותתרשמו מהיסטריה המיוחדת והתרבות העשירה של סרי לנקה. כדי להבין מה הטיול מציע מומלץ לקרוא פרטים באתרי

Call Now Button