טיול קלאסי לסרי לנקה – 6 ימים, 5 לילות

סרי לנקה היא אחד מהיעדים היפים והמעניינים ביותר בעולם, ועל מנת שתוכלו להספיק לראות בה את רוב הדברים שהיא מציעה לאורחים בה – כדאי מאוד לקחת טיול מאורגן, אנו נדאג לקחת אתכם אל טיול סרי לנקה פשוט אך כזה שלא תפספסו בו שום פרט מהדבר הקטן ביותר ועד הדבר הגדול ביותר. זה טיול מתאים גם עבור תיירים שהגיעו דרך חבילות נופש לסרי לנקה או לתקופה ארוכה יותר ומעוניינים לצטרף.

היום הראשון
את היום הראשון שלנו בסרי לנקה נתחיל בעיר קאנדי – Kandy שהיא אחת מהערים הגדולות ביותר בסרי לנקה. כל חופשה בסרי לנקה חייבת לעבור בעיר הזאת, שבה נמצאים כל חוות התבלינים הגדולות ביותר של סרילנקה. לאחר שנלמד מעט אודות התבלינים של המדינה, תוכלו להעשיר את המטבח הפרטי שלכם ולעת ערב נחזור למלון לזמן חופשי.

היום השני
לאחר מנוחה קצרה מהיום הראשון, את היום השני שלנו באותו טיול לסרי לנקה נתחיל בעיירה פינוולה – Pinnawela בה נמצא בית היתומים לפילים המפורסם של סרילנקה. אין טיול שלא עובר ביעד הזה, במהלך הסיור תוכלו ללטף את החיות המרשימות ולהאכיל את הפילונים הקטנים שנולדו לא מזמן. לאחר מכן ניסע אל דמבולה – Dambulla שבה נמצאים אחד מהמבנים המרשימים בסרי לנקה, מערות נזירים עוצרות נשימה עם ציורי קיר מלפני אלפי שנים.

היום השלישי
ביום השלישי ניסע אל סיגרייה – Sigiriya אחד מהיעדים המעניינים ביותר שיש בסרי לנקה. בסיגרייה נמצאת מצודת האריה, שהיא אחת משמונה פלאי תבל שנבנו על ידי בני אדם. מצודת האריה היא מצודת ענקית בצורת אריה. שממנה נשארה רק כף רגלו האימתנית של האריה, והיא הפכה להיות אתר עלייה לרגל עבור כל התיירים בסרי לנקה. אם אתם מחפשים בתוך סרי לנקה חבילת נופש מיוחדת, זה ללא ספק הטיול המושלם עבורכם.

היום הרביעי
כמו כל קהל תיירותי טוב, את היום הרביעי שלנו נבלה בעיר הבירה קולומבו – Colombo. במהלך הביקור יהיה לנו קשה שלא להתרשם מהנופים עוצרי הנשימה של סרי לנקה. כנשגיע לקולומבו, נתמקם במלון וינתן לכם זמן אישי לטיול ושוטטות ברחובות העיר. לעת ערב נצא כל הקבוצה אל מסעדה מקומית לערב הווי ובידור ישראלי אותנטי.

היום החמישי
את היום החמישי שלנו נקדיש בעיר להנאה ואקסטרים, בבוקר נעשה את דרכנו אל לבילאפיטיה – Balapitiya שהיא עיר האקסטרים וההנאה בסרי לנקה. במהלך היום נשוט בלגונות המרשימות שיש בסרי לנקה, מדובר בחוויה עוצרת נשימה ומיוחדת. לקראת סוף היום נבקר את הדייגים המקומיים שמפרנסים את בני משפחותיהם מדייג שגם הוא הפך להיות אחד מענפי הייצוא הגדולים בסרי לנקה.

היום השישי
הגענו לסופו של הטיול המקסים שלנו לסרי לנקה. לקראת אחה”צ לאחר מנוחה במלון, נצא כל הקבוצה אל שדה התעופה של סרי לנקה. לאחר ההגעה נעשה את דרכנו בחזרה לארץ, עם המון סיפוק והמון זכרונות טובים מאחד הטיולים המהנים ביותר בסרי לנקה.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך