טיול משפחות לסרי לנקה 8 ימים

טיול משפחות לסרי לנקה 8 ימיםטיול משפחתי מומלץ למשפחות וגם לזוגות. סרי לנקה עם ילדים בטיול זה ניתן לראות את רוב האטרקציות העיקריות של נמצאים באי סרילנקה עם גדש על יעדים שילדים אוהבים אבל בטוח כל המשפח תעשה חיים.

היום הראשון

נגומבו – Nagombo שייט תעלות – פינוואלה – סיגריה: יציאה לשייט מדהים באזור נגומבו בסרילנקה, על אגם גדול ורדוד המחבר בין הים לנהר. לאחר מכן “בבית היתומים לפילים” שנוסד בשנת 1975. במהלך הביקור נוכל להשתתף בהאכלת הפילונים, נצפה בהם רוחצים בנהר.

היום השני

סיגריה – פלונווארה – סיגריה: במבצר “סלע האריה” עצמו נוכל לראות את ציורי הקיר המפורסמים של “בתולות גן העדן”. המבצר נחשב לאחד מהמרהיבים בעולם. את היום בביקור בפולונארווה Polonnaruwa – עיר הבירה של סרי לנקה מימי הביניים. בין השרידים שניתן למצוא במקום: המקדש העתיק, פסלים ענקים, ארמון המלך והבריכות העתיקות.

היום השלישי

דאמבולה – מאטאלה – קאנדי: אחר שנת לילה מוצלחת נמשיך לכיוון קאנדי במערת המקדש בדמבולה (Dambulla) במערות פסלים רבים של בודהה, מלכים מקומיים וכן ציורי קיר המעטרים את קירות המערות ואת התקרה.
נסיעה של כ-20 ק”מ, נעבור בחווה לגידול תבלינים (אחד מכינויה של סרי לנקה הוא “ארץ התבלינים”, בגלל המבחר הגדול של התבלינים שמגדלים בה). הגעה לקאנדי, עיר בירה עתיקה של סרי לנקה ומוקד של התרבות הבודהיסטית בתחומים השונים : תרבות, אמנות, בנייה וביגוד. קבלת חדר במלון.

היום הרביעי

קאנדי – יער גשם: לאחר ארוחת בוקר דשנה וטעימה, נהנה משהות בגנים הבוטניים המלכותיים בקאנדי . נתרשם מאלפי סוגים של עצים וצמחים כשבראשם עומדים בגאון הסחלבים. נמשיך לטיול ביער גשם. אחר הצהרים נחזור לקאנדי לסיור בעיר, בערב נהנה ממופע פולקלור ולאחר התרשמות וטיול בסרילנקה, מגיע אל ארוחת ערב ולינה במלון.

היום החמישי

קאנדי – נווארה אליה – Nuwara Eliya- : יום של חוויות ונסיעות ברכבות העתיקות בעולם באי סרי לנקה לאחר ארוחת בוקר נעלה על הרכבות. במהלך הנסיעה ברכבת, שאורכת כארבע שעות, נוכל לחזות בנופים המרהיבים של סרילנקה ביניהם בתי תה ושדות ירוקים בכל צידיה של סרילנקה.

היום השישי

נווארה אליה – מישורי הורטון – אלה: זוהי שמורת טבע השוכנת ברמה שגובהה כ-2,000 מ’, בדרום האי. במקום נמצא יער מהעתיקים בעולם,עם חיות מהפראיות והיפות שאי פעם תראינה עיניכם. באזור זה יש מבחר גדול של מסלולי הליכה בדרגות שונות של קושי. נהנה מתצפית על “סוף העולם”, כך נקרא המקום בסלנג המקומי.
נמשיך ל”אלה” אזור הררי ויפה שופע במטעי תה מרהיבים כמו שרק בסרילנקה ידוע, משם נמשיך ללינה במלון.

היום השביעי

אלה – יאלה: נבקר במפלי רוואנה ונסייר רגלית בהרים. נמשיך לעבר יאלה. אחה”צ – ספארי בפארק הלאומי יאלה (Yala National Park). זהו הפארק המפורסם ביותר בסרי לנקה, שבו חיים מגוון רחב של בעלי חיים.
לאחר מכן לינה וארוחת ערב במלון.

היום השמיני

חוף איקאדאוה/ברוואלה: לאחר ארוחת הבוקר, נרד לעבר החוף המערבי אל אחד מהחופים היותר יפים ומפורסמים של סרי לנקה.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך