טיול לסרי לנקה לכל מי שמחפש אתגרים חדשים

אם אתם מתכננים טיול לסרילנקה ואתם מחפשים קצת אקשן תבחרו במסלול האתגרי. לחזקים נפשית יותר מבנינו סרי לנקה מציאה מגוון רחב של פעילויות ומסלולים אתגריים. לחובבי הספורט האתגרי סרילנקה מציאה באזוריה השונים אינספור פעילויות:

ים – גלישת גלים וסירות מפרש או צלילה
נהרות – אפשרות לשייט, ראפטינג וקיאקים.
ג’ונגל – מסלולים אתגריים בתוך הג’ונגל
אזורים מישוריים והרריים לרכיבה על אופניים
הרים – טיפוס הרים וסנפלינג

היום הראשון
טיולים לסרילנקה מתחילים קודם כל בנמל הדייגים שליד שדה התעופה. נבקר בשוק הדגים הענק בנגומבו ונצפה בפעילות המסחרית הענקית המתרחשת שם בכל בוקר כאשר הסוחרים מחכים לדייגים שיחזרו עם השלל שדגו במהלך הלילה: שרימפסים, סרטנים, דגים, כרישים ועוד מגוון רחב של דגים שיש לאוקיינוס ההודי להציע. משם נמשיך לפינו ואלה לבית היתומים של הפילים שקיים שם כבר כ-40 שנה. הוא מציל פילים פצועים ומצרף אותם לעדר קיים. נצפה יחד בפילים מתרחצים לאורך הנהר ונוכל אף להאכיל את הפילים הקטנים בחלב.

היום השני
נתחיל את הבוקר במסלול אתגרי בצוק סיגריה, בדרך נצפה בציורים, מערכות מים וארמונות בני אלפי שנים. מראש הצוק נוכל לראות את הנוף היפיפה של הג’ונגל. נמשיך משם לרכיבה כיפית על פילים. נסע משם לשמורת מנייארה לטיול ג’יפים בתוך הספארי ונראה את מגוון החיות הרב שיש לשמורה להציע. בסיום היום נחזור לבית המלון בדמבולה.

היום השלישי
את הבוקר נפתח במסלול אתגרי נוסף – נוכל לבחור אם לעלות למערות דמבולה שהם מתחם קדוש לבודהיסטים המכיל פסלי ענק וציורי קיר מרהיבים. לאחר מכן נמשיך לחוות התבלינים במטלה. נלמד רבות אודות סוגי התבלינים ושימושיהם השונים. משם נמשיך לסיור בעיר קנדי ונסיים את היום בביקור במקדש השן המפורסם. כל טיול לסרי לנקה חייב לכלול ביקור במקדש השן.

היום הרביעי
נתחיל את היום הרביעי שלנו באי הקסום סרי לנקה בטיול רגלי מאתגר ביער הסובב את העיר קנדי. ניסע משם לכיוון העיר נוראליה לצפות במטעי התה הענקיים. סרילנקה ידועה בייצוא התה המשובח שלה. במקום נוכל ללמוד לא מעט אודות גידול, קטיף וסוגי התה השונים.

היום החמישי
היום נצא לטיול מעניין ביער מהאגדות בשמורת הורטון הכולל אגמים, כריות דשא, עצים ובעלי חיים מסתובבים חופשי בשמורה: איילים, קופים, ציפורים נדירות ועוד… נסייר שם במשך כמה שעות ונסיים את המסלול במפלי בייקר בתצפית “סוף העולם”.

היום השישי
אחרי ארוחת הבוקר ניפרד ממטעי התה ונסע משם לפעילות אתגרית חזקה במיוחד! נצא לנהר קאלניה למסלול ראפטינג מאתגר במיוחד בדרגה 4 כאשר ג’ונגל פראי מקיף אותנו סביב הנהר. נמשיך משם לכיוון יערות הגשם של סינהרגה. לאחר יום אתגרי במיוחד נחזור לבית המלון למנוחה.

היום השביעי
כמעט סיימנו את הטיול לסרילנקה ועדיין נשאר לנו עוד יום אחד לנצל. אין טיול אתגרי אמיתי במדינת האי סרילנקה שלא עובר דרך יערות הגשם. הנוף מדהים, עצים המתנשאים לגובה של 40 מטרים! נסיים את היום במנוחה טובה במלון לפני הטיסה חזרה לארץ.

היום השמיני
אומרים שלום לחופשה לסרי לנקה שלנו וחוזרים לארץ עם אנרגיות מטורפות והרבה חיוכים על הפנים.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך