טיול לנוסע העצמאי בסרילנקה – 6 ימים

אם אתם חולמים על טיול עצמאי לסרי לנקה, כזה שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר – הגעתם למקום הנכון. סרילנקה מציעה למטיילים בה שפע חסר תקדים, ואם אתם רוצים להספיק הכול ניתן לעשות זאת רק על ידי טיול לסרילנקה מאורגן. כזה שייקח אתכם בדיוק למקומות שבהם אתם רוצים לטייל, ולא יבזבז לכם את הזמן על מקומות שאינכם חפצים לראות.

היום הראשון: יום תרבות ברחבי סרי לנקה
את תחילת המסע שלנו לסרי לנקה, נבלה בנסיעה לעיר דמבולה – Dambulla שבה נמצאים מערות הנזירים –אחד מאתרי התיירות היפים בסרי לנקה. מדובר במערות המעוטרות בקישוטים וציורים מלפני אלפי שנים, כל נופש בסרי לנקה אמור להתחיל במקום תרבותי. לאחר מכן ניסע אל סיגרייה – Sigiriya בה נמצא אחד מאתרי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה – מצודת האריה. מצודה ענקית בצורת אריה, שממנה נשארו רק רגליו.

היום השני: ראפטינג וכיף
אם אתם אוהבי פאן, יש לנו את הפתרון ההולם ביותר עבורכם – וביום השני ניסע אל קיטאגולה – Kitulgala לחוויית ראפטינג עוצרת נשימה. חבילות לסרי לנקה שמתואמות אישית יכללו בדיוק מה שאתם דורשים, לאחר הראפטינג ומנוחה קצרה ניסע למלון. בערב תוכלו ליהנות מהופעה בלובי של המלון או מנגד לצאת ולבלות בפאבים הסמוכים.

היום השלישי: בית היתומים לפילים וספארי
ביום השלישי ניסע אל פינוולה – Pinnawela שבה נמצא בית היתומים לפילים, המכיל קרוב למאה פילים מסוגים שונים. במהלך הסיור תוכלו להאכיל את הפילים הקטנים, ולראות כיצד מטפלים בפילים הבוגרים. בהמשך אותו טיול לסרי לנקה נעשה את דרכנו אל מינריה – Menara בה נמצא הספארי הגדול ביותר בסרי לנקה. בעזרתו של מדריך מקומי נסתובב בין החיות השונות, ונתרשם מהייחודיות של המקום ושל החיות הנמצאות בספארי.

היום הרביעי: חוות התבלינים של סרילנקה
את היום הרביעי שלנו בסרי לנקה, נפתח בנסיעה לעיר קאנדי – Kandy שהיא אחת מהערים הגדולות והמפותחות ביותר בסרי לנקה. לאחר שנגיע לשם, נעשה את דרכנו לחוות התבלינים שהפכו להיות אחד ממקורות הפרנסה הגדולים ביותר בסרי לנקה. במהלך הסיור נבקר את התושבים המקומיים, ונראה כיצד מייצרים את התבלינים מאפס. כמובן שתוכלו לקנות תבלינים מקומיים, ולהעשיר את המטבח שלכם.

היום החמישי: שייט בלגונות ובמפלים
לקראת סוף הטיול שלנו, נצא אל בילאפיטיה – Balapitiya שהיא אחת מהערים המהנות ביותר בסרי לנקה. כשנגיע נצא לשייט בלגונות המקסימות של סרי לנקה – חוויה שתאחד את כל בני המשפחה. לעת ערב נצא לשוטטות ברחובות העיר, ונסתכל על התושבים המקומיים מנהלים את שגרת יומם בעיירה הציורית הזאת.

היום השישי: סוף המסע לסרי לנקה
זהו, תם המסע שלנו לסרי לנקה. לאחר ארוחת הבוקר נעשה את דרכנו לנמל התעופה של קאנדי, נופש בסרי לנקה יכול להיות חוויה לכל המשפחה – בטח אם נתאים אותה לצרכים שלכם.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך